Ibland kan man ju bli lite sugen…
Blogginlägg…och då är det skönt att det går snabbt och lätt att svänga ihop kokosbollar, eller ketobollar som de också kallas, som kan ätas med utmärkt gott samvete. För de LCHF:are som försöker att ligga i ketos, d.v.s. ren fettförbränning, är de ett fint hjälpmedel. Förresten är de härliga för vem som helst till en kopp kaffe. Själv kommer jag att ha med mig dessa till onsdagarnas jobbfika, så att jag får njuta av mer än en slät kopp kaffe som omväxling!
Trots att ketobollarna, när jag gör dem, är helt osötade och därför ganska bittra i smaken, gillas de skarpt av barnen. Jag upphör aldrig att förvånas (och glädjas)!




