Hur var det på Legoland?
Blogginlägg Vilken lycka för en 8 årig kille att vara på Legoland i Danmark. Som jag skrev tidigare så fick vi tips att åka till Legoland på just midsommar och jag kan säga att det var toppen. Hur lugnt som helst! Det var grått hela dagen, vi fick ca 20 min duggregn när Vincent skulle ta...

























