Underbara lördag!
Blogginlägg Tänk att börja helgen med att vakna långt innan 07.00. Tassade försiktigt upp och drog på mig träningskläderna för att åka ner till gymmet, Lindome Gym & Hälsa. Väl där så var jag helt själv, fick till och med tända upp allt. Hög musik på stereon sen vara det bara att köra hårt. Passade på...


























